Kvalitní a čerstvá káva

Za službou kavadoskol.cz stojí rodinný podnik Zikových z Jevíčka. Naším záměrem je osvěta v konzumaci kvalitní a čerstvé kávy. Sanžíme se všem našim zákazníkům poskytnout stejnou zkušenost, jakou máme my a jaká změnila náš pohled na kávu. I my jsme kdysi byli překvapeni rozdílem mezi čerstvou kvalitní kávou a kávou ze supermarketu. Díky tomu víme, že je to velký rozdíl v chuti, ale malý v ceně. Proto jsme si dali za cíl zlepšit dostupnost kvalitní ČERSTVĚ pražené kávy komukoli a za příznivou cenu. Teší nás, že tak jak čerstvá káva uchvátila nás, nachází stále více příznivců i mezi Vámi.

 

Proč jsme si jisti čerstvostí naší kávy?

Rodinná pražírna s tradicí a zkušenosmi od roku 1992 je to, co Vám dává 100% jistotu kvalitní a čerstvé kávy. Upražená káva neleží nikde v regále a nečeká tam na Vás. Kává je dovážena zelená z různých koutů světa a upražena vždy jen pár dní před expedicí. Upražená káva musí chvíli zrát, proto se nehodí abychom ji expedovali ihned po upražení. Na stůl tak dostáváte kávu v nejlepším stavu po upražení. Pokud Vám kávu nameleme, ztrácí rychle aroma, proto našim zákazníkům doporučujeme pořízení mlýnku na kávu nebo kávovaru na zrnkovou kávu – pak si vychutnáte kávu s jakou nedokážete přestat – omlouváme se 😉

logo

Veronika Ziková |  Káva do škol
e-mail: info (a) kavadoskol.cz

IČ: 03201686  DIČ: CZ8553284091
Jsme plátci DPH. Jevíčko, Spojovací 142

 

 

Máte dotaz? Napište nám:

OBCHODNÍ PODMÍNKY

PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO PORTÁLU

Veronika Ziková – Káva do škol |  Dále jen jako kavadoskol.cz
Spojovací 142
569 43 Jevíčko
Česká republika
IČ: 03201686
DIČ: CZ8553284091
Jsme plátci DPH.

ODPOVĚDNÁ OSOBA A KONTAKT

Veronika Ziková
Spojovací 142, 569 43 Jevíčko
info (at) kavadoskol.cz

PRACOVNÍ DOBA

Nepravidelná, v závislosti na přijatých objednávkách. Více informací na info@kavadoskol.cz

1) O REGISTRACI A OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů. Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě Veronika Ziková – Káva do škol. Veškeré údaje získané od kupujících slouží výhradně pro vnitřní využití prodávajícího a nejsou poskytovány třetím osobám, mimo osoby, které přímo souvisí s vyřízením objednávky (kurýrní/zásilkové služby, platební brány, spotřebitelské půjčky apod.). Zde jsou osobní údaje kupujícího poskytovány pouze v rozsahu potřebném k vyřízení objednávky.
Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu kavadoskol.cz, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: info@kavadoskol.cz, nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) PŘIJETÍ A VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY, KUPNÍ SMLOUVA, STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávkou kupujícího je uzavřena kupní smlouva. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před počátkem jejího vyřizování, v případě objednání kávy před jejím upražením. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před započetím jejího vyřizování/pražením, a bude námi vyřizována/upražena, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s vyřizováním/pražením. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. Pokud je položka skladem, běžný termín dodání je 1 až 7 dní (dodací lhůta může být přiměřeně prodloužena vzhledem k okolnostem, které jsou způsobeny vyšší mocí nebo nezaviněny prodávajícím).

Storno objednávky je možné provést bez udání důvodu před jejím vyrobením (pražením u kávy). Popřípadě před jejím objednáním u dodavatele. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) DRUHY DOPRAVY VEŘEJNÝMI PŘEPRAVCI:

KURÝR (INTIME, PPL, DPD, ČP BALÍK DO RUKY,…)

Samozřejmostí je online sledování zásilky. Oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem.
Do hmotnosti 30 kg.

Hmotnost Cena
Do 30 kg  121 Kč

Ceny jsou včetně DPH.

DORUČENÍ ZDARMA

Platí při jednorázovém nákupu minimálně 3kg kávy i různé. Platí také při objednání předplatného kávy. Doprava zdarma platí na celou objednávku. V případě předplatného dochází k dodání zásilky v prvním nejbližším termínu – na začátku měsíce.

Hmotnost Cena (Kč)
Předplatné kávy  0,-
Od 3 kg kávy 0,-

4) ZÁRUKA

V balíku vždy najdete nákupní doklad. Pokud není přiložen záruční list, slouží jako záruční list nákupní doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

5) ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU – OBECNÉ INFORMACE

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6) PRÁVO SPOTŘEBITELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě, telefonicky), má spotřebitel v souladu s § 1829 části 4. Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz (je možné použít námi zasílaný formulář). Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14-ti denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedeno IČ) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • kdy je kupujícím podnikatel (uvedeno IČ),
  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží u kterých byl porušen hygienický obal,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu včetně nákladů vynaložených na dodání zboží (nejlevnější možnou variantu dodání) kupujícímu a to nejpozději do 14 dnů od nabytí účinnosti odstoupení od smlouvy. Náklady na dodání vráceného zboží zpět prodávajícmu hradí v plné výši spotřebitel.

7) DORUČENÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.
Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.
Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Kupující má povinnost odeslané zboží převzít. Pokud tuto povinnost poruší a prodávajícímu vznikne škola (poštovné, balné, transportní náklady související s podáním zboží apod.). Bude prodávající tuto škodu požadovat po kupujícím.

8) ZPŮSOBY ÚHRADY

BANKOVNÍ PŘEVOD

Při výběru této možnosti obdržíte s dodaným zbožím fakturu se všemi údaji k platbě.
Tuto možnost mohou využít pouze školy zřizované státem (krajem, městy).

Bankovní účet vedený v CZK (Kč)
Číslo účtu: 670100-2212602539/6210
Variabilní symbol: číslo objednávky
Peněžní ústav: mBank
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
Kupující je povinen objednané zboží uhradit do 10-ti kalendářních dnů od dodání (pokud se nedohodl s prodávajícím jinak).
V případě, že kupující objednané zboží nezaplatí v řádném termínu, bude prodávající účtovat poplatky z prodlení dle nařízením vlády č. 351/2013 Sb. dle §1970 občanského zákoníku.

HOTOVĚ PŘI DORUČENÍ

Zboží vám odešleme a uhradíte jej při převzetí v hotovosti nebo platební kartou (pokud tuto možnost dopravce umožňuje). Platba dobírkou je možná pouze do částky 20 000 Kč / 800 EUR.

9) NÁKLADY NA POUŽITÍ KOMUNIKAČNÍCH PROSTŘEDKŮ NA DÁLKU

Hovorné je účtováno na základě ceníku Vašeho zprostředkovatele telekomunikačních služeb.

10) DOBA PO KTEROU ZŮSTÁVÁ NABÍDKA NEBO CENA V PLATNOSTI

Všechny akce trvají do vyprodání zásob, případně do odvolání.

11) REKLAMACE

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

12) REKLAMAČNÍ ŘÁD

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

JAK POSTUPOVAT

  1. V případě reklamace postupujte dle popisu níže:
  2. Zašlete e-mail na adresu info@kavadoskol.cz kde uvedete typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis závady (je možné použít i námi zasílaná formulář). V nejbližší době (do 2 pracovních dnů) Vám zašleme informace o dalším postupu. Zejména adresu autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší bydlišti zákazníka, nebo adresu kam zákazník zboží zašle.
  3. Přeprava je hrazena stranou kupujícího (v případě oprávněné reklamace může kupující požádat o náhradu nákladů za dopravu v přiměřené výši prodávajícího).
    Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte záruční list, doklad o koupi (stačí kopii). Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  4. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho případnému dalšímu poškození.
  5. Vadné nebo poškozené zboží bude opraveno/vyměněno, nebo bude vrácena kupní cena.
  6. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny (stačí kopie), které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  7. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  8. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  9. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  10. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  11. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

13) MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
IČ:00020869
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz/cs ; http://www.coi.cz

V případě nákupu v rámci EU se může spotřebitel obrátit na platformu zřízenou Evropskou komisí na drese: http://ec.europa.e­u/consumers/odr/

14) AUTORSKÁ PRÁVA

Veškeré texty, loga, obrázky a informace jsou vlastnictvím provozovatele a nesmí být bez jeho předchozího písemného povolení použity pro jakýkoliv účel.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váše Káva do škol

Obchodní podmínky jsou platné od 1. 9. 2016 do odvolání. Zároveň ruší veškeré předešlé obchodní podmínky.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu. Prodávající si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky bez předchozího upozornění.